Teampac vahvistaa asiakkuusosaamistaan

Teampac jatkaa vahvaa panostamista terveydenhuollon tuotteisiin sekä ratkaisukeskeiseen asiakkuudenhoitoon. Myynnin ja asiakkuuksien kehittämisestä vastaavaksi myyntijohtajaksi on nimitetty Carl Fagerudd.

TeampacFagerudd siirtyy tehtävään takanaan pitkä kokemus Teampacin myynnissä ja asiakasrajapinnassa. Asiakasbrändien tukeminen oikeilla ratkaisuilla on Teampacin toiminnan ytimenä jatkossakin.

– Teampacin tehtävä on vahvistaa asiakkaiden portfolioita ja brändiä asiantuntijuudella ja tuoreilla ideoilla, oli kyse sitten uusien tuotteiden menestyksekkäästä läpiviennistä tai asiakkaan tuotantolinjoissa havaitsemiemme puutteiden ratkaisemisesta, Fagerudd sanoo.

Teampac on panostanut viime vuosina nestepohjaisiin terveydenhuollon tuotteisiin liittyvään osaamiseen, kosmetiikka- ja hygieniatuotteiden valmistamisen rinnalla. Terveydenhuollossa Teampacin kärkituotteisiin kuuluvat esimerkiksi haavan- ja avanteenhoitoon liittyvät ratkaisut. Yritys onkin parin viime vuoden aikana investoinut merkittävästi tuotantolinjoihin, henkilöstöresursseihin ja markkinointiin. Periaatteessa mikä tahansa Teampacin valmistama tuotekonsepti voidaan valmistaa myös lääkinnällisenä laitteena.

– Tulevaisuudessa näemme kosmetiikan ja terveydenhuollon tuotevalikoimien limittyvän yhä enemmän. Asiakkainamme on jo nyt yrityksiä, joiden portfolioihin kuuluu kumpiakin tuotteita. Sopimusvalmistamiselta tämä vaatii syvää asiantuntemusta kummankin alan vaatimuksista, Fagerudd jatkaa.

Teampac ei jatkossakaan kilpaile asiakkaidensa kanssa, vaan kaikki asiantuntemus käytetään asiakkaiden brändien vahvistamiseen. Tuotekehityksen ja sopimusvalmistamisen lisäksi Teampac toimii asiakkaiden kumppanina myös vaatimustenmukaisuuden ja muun lainsäädännön tuntemuksessa.

Juuri toteutetun asiakaskyselyn mukaan asiakkaat ovat erityisen tyytyväisiä Teampacin luotettavuuteen, asiantuntijuuteen ja täsmällisyyteen. Sekä asiakkaat että Teampac näkevät paljon potentiaalia entistäkin tiiviimmässä yhteistyössä.

– Tuotevalikoimamme laajuus on jo Pohjoismaiden kärkeä. Tavoitteemme on nyt markkinoiden paras asiakaskokemus, johon pyrimme kehittämällä ja vahvistamalla myynti- ja asiakkuudenhoito-organisaatiotamme.