Asiakkaamme saa sitä mitä haluaa, silloin kun sen haluaa

Tahto palvella asiakasta on aina ohjannut Teampacin pääomistajaa Perttu Valajaa. Luotettavuus ja laatu toimivat jatkossakin 50 vuotta täyttävän Teampacin selkärankana.

Teampacin tiimi auttaa onnistumaan

Kun Perttu Valaja 15 vuotta sitten siirtyi Teampacin pääomistajaksi, tavoitteena oli ihmisiä eteenpäin ohjaamalla saada aikaiseksi jotakin suurempaa. Avoin ja luottamukseen perustuva suhde niin asiakkaisiin kuin henkilökuntaan on tehnyt 50 vuotta täyttävästä Teampacista yhden alan kärkitoimijoista.

– Kaikki lähtee tahdosta palvella asiakasta. Pyrimme muodostamaan asiakkaaseen pitkän yhteistyösuhteen, jossa optimoimme tapamme toimia yhdessä. Tällöin tiukkoja roolituksia voidaan kyseenalaistaa ja haastaa. Lopputuloksena tuotesarja saadaan kaupan tai apteekin hyllylle pienemmällä kokonaiskustannuksella.

Tämä on erityisen tärkeää alalla, jolla tuotteiden markkinoille saattaminen on pitkän ja kalliin prosessin takana. Lääkinnällisten laitteiden sääntely tiukentuu jatkuvasti, mikä asettaa laadunvalvonnalle ja dokumentaatiolle suuria vaatimuksia.

– Olemme panostaneet tähän puoleen viime vuosina valtavasti. Pienille ja keskisuurille lääkinnällisten laitteiden tuotesarjoille ei ole juurikaan sopimusvalmistajia, jotka pystyvät valmistuksen lisäksi tarjoamaan myös asiantuntijuutta.

 

Toimitusvarmuus ja luotettavuus ohjenuorina

Lääkinnällisten laitteiden valmistaminen on kasvussa sekä lääketeollisuuden että kosmetiikan puolella. Ne ovat, paitsi laadun ja dokumentaation puolesta, myös teknisesti vaativia tuotteita. Teampacille niiden sopimusvalmistaminen onollut luonnollinen jatke muulle toiminnalle.

– Meillä on ollut aina vahva tahto tehdä laatua ja mahdollisimman vähän virhettä. Meille on tärkeää, että asiakas saa sitä mitä haluaa, silloin kun haluaa.Lääkinnällisten laitteiden sopimusvalmistamisessa vaaditaan juuri niitä asioita, joissa profiloidumme asiakaspalautteissakin korkealle.

Tulevina vuosina edessä on paljon investointeja, joilla vastataan yrityksen kasvuun ja ennen kaikkea asiakkaiden tarpeisiin. Palveluhalukkuus näkyy myös Teampacin sisäisenä arvona, jossa henkilösuhteita ohjaavat reiluus ja avoimuus. Työntekijöiden kehittymiseen suhtaudutaan kannustavasti.

Suomalaiseen tapaan korulauseita ei viljellä turhaan:
– Puhua voi aina, mutta tekeminen on haastavampaa. Näytämme mielellämme, että täällä seistään sanojen takana.

Yksi tärkeimmistä menestyksen rakennusosista on pitkä yhteistyö Teampacin kanssa.

Teampac osana Apodanin menestysreseptiä

Apodan on innovatiivinen kansainvälisesti toimiva tanskalaisyritys, joka kehittää ja myy lääkinnällisiä laitteita potilaille ja terveydenhuollon ammattilaisille. Yhtiön toimintaa ohjaa vahva visio loppukäyttäjän terveyden ja elämänlaadun…

Lue lisää
Teampac pyyhkeet

Tule luotsaamaan meitä

Haluatko jättää jälkesi kasvutarinaan? Teampacista on hyvää vauhtia kasvamassa Pohjoismaiden johtava nestepohjaisten lääkinnällisten laitteiden sopimusvalmistaja, toiminta-alueenaan koko Eurooppa. Samalla jatkamme myös merkittävänä kosmetiikan osaajana. Meillä…

Lue lisää